مقیمی از راه اندازی مراکزی برای تیونینگ خودرو‌های داخلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ و سفارشی سازی خودرو شرکت آپکو گفت: یکی از اهدافی که در ایران خودرو باید در دستور کار قرار دهیم ارتقا رضایت مردم است. رضایت در برنامه‌های مختلف تعریف می‌شود و برای افزایش رضایت مشتری آن را تقویت می‌کنیم.

او بیان کرد: بخشی از رضایت را در حوزه مشتریان از طریق خدمات ویژه مشخص می‌کنیم. آپکو نقش پررنگی در ارائه خدمات دارد که افزایش آن در دستور کار است. برای انجام آن هدفی داریم که اگر در سراسر دنیا به مراکز ساخت خودرو سری بزنید متوجه می‌شوید همه خودروساز‌ها یکی از محل‌هایی که سبد درآمدی را تشخیص می‌دهند، از محل‌ سفارشی سازی است.

مقیمی با اشاره به بیشترین آمار مربوط به حوادث تشریح کرد: از ۵۰۰ حادثه  خودروهای شرکت ایران خودرو، ۴۴۰ مورد مربوط به مراجعه به مراکز غیر مجاز و نصب آپشن بوده که غیر استاندارد انجام شده است. الباقی موارد مربوط به مراجعه به مراکز غیر مجاز است.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: به دلیل اینکه تا کنون مرکزی برای انجام افزایش آپشن به صورت استاندارد وجود نداشت، مردم به مراکز غیر مجاز مراجعه می‌کردند و اکنون برای کاهش این حوادث شرکت آپکو راه اندازی شده است.

او بیان کرد:راه اندازی این خط تولید می‌تواند باعث افزایش ارتقا محصولات شود. با حوزه معاونت فروش، صادرات و … باید ارتباط برقرار کرد، خدمات در نمایندگی‌های فروش ارتقا یابد.

مقیمی با بیان اینکه باید مراکزی برای به نمایش گذاشتن خودرو‌های تیونینگ شده در نظر گرفت، گفت: درخواست داریم یک درصد از تولید ماهانه از طریق شرکت آپکو به مردم واگذار شود، کسانی علاقه دارند خودرو‌های خاص تحویل بگیرند که باید محل علاقمندی آن‌ها را در نظر گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران خودرو ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار