ابراهیم محمودزاده در جریان بازدید هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مرکز کنترل عملیات شبکه مخابرات، جزئیاتی را درباره تعرفه های این شرکت و هزینه های آن بیان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم محمودزاده عضو هیئت مدیره مخابرات در مراسم بازدید هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مرکز کنترل عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران امروز با داشتن ۳۰ میلیون مشترک به همه مردم خدمات می‌دهد و اگر جایی قطعی وجود داشته باشد موظف است با ارائه خدمات مشکلات را مرتفع کند.

محمودزاده از نهادهایی که برای ارائه خدمات به مردم می‌توانند با مخابرات همکاری کنند دعوت کرد و افزود: پاسخگویی باید به قیمت رضایت مردم باشد. هرچه سرویس و خدمات لازم است باید به مردم داده شود.

وی درباره درآمد و هزینه‌های شرکت مخابرات توضیح داد: معدل دریافتی از مردم ۶۰۰۰ هزار تومن است، این در حالی است که بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه نگهداری تجهیزات است. مخابرات درباره تعرفه‌ها باید تنظیم مجدد شود. چون دولت نمی‌توانست هزینه‌ها را تامین کند، مخابرات را به بخش خصوصی سپرد.

عضو هیئت مدیره مخابرات از تحقق ۷۵ درصد سهم در مخابرات در پی افزایش هزینه‌های حقوقی خبر داد.

محمودزاده ادامه داد: نیرو‌های ما ۵۰ هزار نفر هستند و نمی‌توانیم تعداد آن‌ها را کاهش دهیم. در مخابرات آیتم اصلی نیروی انسانی است و کاهش آن با پسرفت در مجموعه همراه خواهد بود.

وی بیان کرد: برای مدیریت خطوط ثابت هزینه وجود دارد و برای تامین این هزینه‌ها سرمایه گذار کم است.

عضو هیئت مدیره مخابرات گفت: امروز مخابرات دارای برند اجتماعی است؛ مخابرات ایران یعنی ارتباطات ایران و افتخار ما هم همین است چون همه افراد جامعه از این سیستم استفاده می‌کنند.

محمودزاده با بیان اینکه نصف سود سهام مخابرات، صرف ایجاد ارتباط در روستا‌ها می‌شود، افزود: امروز حدود ۷۰ یا ۸۰ دلار، برای ارائه هر خط تلفن بهره می‌گیرند. راه اندازی یک میلیون پورت را در دستور کار داریم و قطعا تا سال های آینده با بالا بردن سهام به این آمار دست پیدا می‌‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار