رئیس کانون مداحان خرمشهر گفت: امروز مردم خرمشهر انتظار دارند که رونق و آبادانی دوباره در این شهر ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدمرتضی خلیلی رئیس کانون مداحان خرمشهر و نائب رئیس کانون مداحان استان خوزستان گفت: امروز از فتح و نصر و پیروزی شهری سخن می‌گوئیم که بهترین و پاک‌ترین انسان‌های عالم دست به دست هم دادند و شهر را آزاد کردند، آنانی که یادشان و نامشان برای همیشه جاوید و در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

او افزود: باید یاد آنانی که با دست خالی ٤٥ روز مقاومت جانانه کردند و در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح حزب بعث عراق مقاومت کردند را گرامی داشت.

خلیلی ادامه داد: شهری که حدود به دو سال در اشغال نیروهای بعثی بود و تمام تأسیسات شهری آن از بین رفت که به حول و قوه الهی و عنایت اهل بیت (ع) و به دست رزمندگان خالص خدا آزاد شد و پیر جماران فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

او گفت: امروز بعد از سال‌ها آزادی خرمشهر، آیا آبادی آن هم محقق شده است؟ آیا می‌شود به مردم گفت رزمندگان اسلام آزاد کردند و ما آباد کردیم.

خلیلی برآورده شدن خواسته‌های بحق مردم خرمشهر را خواستار شد و تصریح کرد: آبادی و خرمی خرمشهر یعنی حیات دوباره، و رونق اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی این شهر مظلوم یعنی تداوم راه شهدای گرانقدر دفاع مقدس وانتظار امروز مردم نجیب خرمشهر از مسئولین طراز اول نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که این آبادی دوباره به خرمشهر بازگردد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.