مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: دوره ملی بینش مطهر با هدف ایجاد یک نظام فکری با رویکرد موضوعی و کادرسازی طراحی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان  خوزستان گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر کسی فقط آثار شهید مطهری را با دقت و به‌طور کامل بخواند کافی است که او را به یک سطح راقی از معارف اسلامی برساند، همین مطلب اهمیت مطالعه و مباحثه در آثار شهید مطهری را به خوبی نشان می‌دهد.

او بیان داشت: آثار شهید مطهری که ۴۰ سال پیش به نگارش درآمده می‌تواند جوابگوی سؤالات و شبهات امروز جامعه باشد. کتاب‌های شهید مطهری کاملاً به‌روز هستند.

جرفی با بیان اینکه دوره ملی بینش مطهر حاصل بیش از ۲۰ سال درس، بحث، مطالعه و مباحثه است، افزود: این دوره با هدف ایجاد یک نظام فکری با رویکرد موضوعی و کادرسازی طراحی شده است. افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند، باید پس از اتمام دوره، توان تدریس مباحث مربوط را برای اقشار مختلف شهر خود داشته باشند.

مدیر دانشگاه فرهنگیان  خوزستان تصریح کرد: از اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان می‌خواهم به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی با جدیت در انتخابات شرکت کنیم و بدون حاشیه و بحث‌های تبلیغاتی، برابری نسبی در برخورداری از امکانات تبلیغی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه نامزد‌ها ایجاد شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: فتح خرمشهر طلایی‌ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با مجاهدت رزمندگان اسلام این شهر از اشغال دشمن درآمد و به دامان کشور اسلامی ما بازگشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.