جرفی گفت: باید آمادگی همه اقشار جامعه در زمینه مقابله با حوادث وجود داشته باشد و برای دستیابی به این امر مهم آموزش‌های نظری کفایت نمی‌کند.

جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: باید آمادگی همه اقشار جامعه در زمینه مقابله با حوادث وجود داشته باشد و برای دستیابی به این امر مهم آموزش‌های نظری کفایت نمی‌کند و آموزش‌های مهارتی و عملکردی باید میان برنامه‌های اصلی تفاهم نامه بین دانشگاه فرهنگیان و جمعیت هلال احمر کشور باشد.

او بیان داشت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در آموزش‌های همگانی فرصت خوبی برای معلمان ما است که بتوانند بهترین آموزش‌های مهارتی را به دختران و پسران ارائه دهند.

جرفی افزود: میان دانشگاه فرهنگیان و سازمان جمعیت هلال احمر تعاملاتی در این زمینه صورت گرفته و انتظار می‌رود ان شاءالله شاهد شکوفایی و اثربخشی دانش معلمان بین مدارس کشور باشیم.

مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان با بیان اینکه پارسال کار آموزش همگانی امداد و نجات و کمک‌های اولیه در استان آغاز شد و خوزستان توانست در بحث سیلاب، کرونا و کمک‌های مومنانه جزء استان‌های اول کشور باشد، تصریح کرد: باید در دانشگاه‌ها به سمت آموزش‌های تخصصی پیش برویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار