مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلم باعث زنده نگهداشتن یاد شهدا و تقدیر از خانواده آن‌ها می‌شود.

جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلم علاوه بر زنده نگهداشتن یاد شهدا و تقدیر از خانواده آنها، فضای معنوی برخاسته از منش و خط مشی زندگی شهدا را در دانشگاه ایجاد می‌کند.

او بیان داشت: کنگره شهدای دانشجو معلم می‌تواند بسیار موثر باشد در فرهنگسازی و توسعه اخلاقیات، رفتار و کردار شهدا برای بهینه کردن این ارزش‌ها در نسل جوان به خصوص دانشجویان و اساتید جوان و حرکت بسوی جامعه آرمانی باشد.

جرفی افزود: شهدا مظهر شجاعت، تواضع، از خودگذشتگی و ایثار هستند و در تاریخ کمتر نمونه‌ای از این صفات نیک می‌بینیم مگر در جنگ ٨ساله که سرشار از آثار معنوی شهدا است.

  مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان به اهمیت و ضرورت کنگره از سوی مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه پرداخته و ادامه داد: برای  برگزاری کنگره شهدا دانشجو معلم در خوزستان تکلیف و هدف برگزاری جلسه ستاد استانی، نقش و تبیین مسئولیت هر یک از اعضا، بررسی طرح نامه و ظرفیت‌های استان، مشخص کردن وظایف اعضا طبق طرح نامه، بررسی برنامه زمانبندی شده باید انجام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.