رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد فضای امن و آرام برای برگزاری انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد انتخابات این استان اظهار داشت: انتخابات بارزترین نماد مردم سالاری دینی و نشانه مقبولیت نظام و حکومت است و از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است.

او با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک حرکت نمایشی نیست بلکه سرمایه‌گذاری در جهت تداوم آرمان‌های نظام است، افزود: در شرایطی که دشمنان نظام و کشور در صدد ناامید کردن مردم هستند و تلاش دارند تا انتخابات با مشارکت حداقلی برگزار شود، باید تمام توان خود را برای خنثی کردن این توطئه دشمن به کار گرفت و فضای امن و آرامی را برای حضور در پای صندوق‌های رای فراهم کرد.


بیشتر بخوانید


مردانی ایجاد فضای امن و آرام برای برگزاری انتخابات را مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست و اضافه کرد: در همین رابطه می‌طلبد تمامی اقدامات و تجهیزات مورد نیاز تامین و فضای مطلوب و به دور از دغدغه با توجه به شرایط شیوع کرونا در استان فراهم شود.

او با تاکید بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ادامه داد: در صورت نیاز به بالگرد، خودرو و سایر تجهیزات و امکانات باید تلاش شود از ظرفیت‌های استان و شهرستان‌ها استفاده شود.

مردانی تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری را از دیگر وظایف مجریان انتخابات برشمرد و افزود: در همین راستا فرمانداران و بخشداران با برگزاری نشست با احزاب، رسانه‌ها و معتمدان، زمینه مناسبی برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

او از افزایش تعداد شعب اخذ رای در استان با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعداد شعب به یک هزار و ۱۶۴ شعبه افزایش یافته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار