برنامه تلویزیونی "گام دوم" در سیمای استانی جهان بین تولید و پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب، به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صادر شد و با مخاطب قرار دادن جوانان، ضمن بیان پیشینه وقوع انقلاب و دشواری‌های آن، به دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران پرداخت و چشم‌انداز آینده انقلاب را در بخش‌های مختلفی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد تبیین کرد.


به همین مناسبت سیمای جهان بین با دعوت از دانشجویان و جوانان هم استانی در برنامه"گام دوم" به گفتگو و طرح پرسش و پاسخ پیرامون بیانیه مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب، دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، وظیفه نسل جوان در قبال انقلاب، شناخت دشمنان اسلام و ترفند‌های آن‌ها در مورد انقلاب و...‌می‌پردازد.


بیشتر بخوانید



یوسف افشاری نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در این برنامه با توجه به انتخابات پیش رو، به زوایای مختلف انتخاب اصلح، مطالبه گری مردم، معیار‌ها و شاخص‌های یک انتخاب درست پرداخته می‌شود.


او افزود: "گام دوم" به تهیه کنندگی رضا قاضی، اجرای حجت الاسلام باقر مختاری، تصویربرداری ایوب پشتوار، احسان غیبی و حسین گل محمدی، صدابرداری رضا میلانی و تدوین گری رحیم دانش روز‌های چهارشنبه ساعت ۱۲ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار