فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با دستگیری ۳ سارق و یک مالخر در زرند، یک باند سرقت سیم‌های شبکه هوایی برق منهدم و یک تن سیم برق مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم‌های شبکه هوایی برق در سطح شهر زرند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سارقان، سرنخ‌هایی از اعضای یک باند سرقت را به دست آوردند و بدون فوت وقت، ضمن هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و منسجم ۳ نفر از اعضای این باند را به همراه یک مالخر در مخفیگاهشان دستگیر و ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت پیکان متعلق به آنان را توقیف کردند.

سردار ناظری با اشاره به کشف یک تن سیم برق مسروقه از مخفیگاه متهمان بیان کرد: سارقان در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجود به ۱۰۰ فقره سرقت سیم‌های شبکه هوایی برق در سطح شهرستان‌های زرند، راور، رفسنجان، سیرجان، بم و کرمان اعتراف کردند که از سوی پلیس، بازسازی صحنه ۵۰ فقره از این سرقت‌ها انجام و اموال مسروقه تحویل نماینده حقوقی شرکت برق شده است.

او تصریح کرد:  دستگیری همدستان و دیگر اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار