میزبانی مشترک Microsoft و Bethesda در E3 2021

شرکت‌های مایکروسافت و بتسدا میزبان کنفرانس مشترکی در E3 2021 هستند و بازی Starfield را معرفی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌های اخیر تأیید می‌کنند که شرکت‌های Microsoft و Bethesda در E۳ ۲۰۲۱ برای معرفی پروژه‌های آینده خود و انتظارات از اعلامیه‌های Starfield و The Elder Scrolls ۶، در مرحله E۳ ۲۰۲۱ به گیمرها حضور خواهند داشت.

رئیس استودیوی Xbox Game از سایت خبری فرانسوی Le Figaro، کنفرانس مشترک طی چند هفته آینده برگزار خواهد شد. با دیدن E۳، ۲۰۲۱ که از ۱۲ ژوئن تا ۱۵ ژوئن آغاز می‌شود، گیمر‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند که در این زمان اعلامیه‌های بزرگی برای Xbox Series X و Series S منتشر خواهد شد. از زمان ادغام ۷.۵ میلیارد دلار سرمایه مایکروسافت با ZeniMax Media، شرکت مادر Bethesda، Arkane Studios و سایر استودیو‌ها تأیید کردند که برخی از بازی‌های جدید Bethesda مخصوص Xbox و PC خواهد بود. از آن زمان، گیمر‌ها حدس می‌زنند که چه چیزی در انتظارشان خواهد بود.

میزبانی مشترک Microsoft و Bethesda در E3 2021

همانطور که قبلا گزارش شده بود، جیسون شریر گزارشگر بلومبرگ تایید کرد که Starfield در E۳ ژوئن امسال در E۳ نمایش داده می‌شود و حتی ادعا کرد که Bethesda قصد دارد تاریخ انتشار بازی را برای اواخر سال آینده در نظر بگیرد. حال انتظار می‌رود Starfield عنوانی انحصاری در کنار The Elder Scrolls ۶ و سایر بازی‌های آینده Bethesda باشد که فروش کنسول Xbox را نیز بیشتر می‌کند.

پیش از این، رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر نیز اظهار داشت که عناوین آینده بتسدا منحصر به سیستم عامل‌هایی خواهد بود که Xbox Game Pass در آن‌ها وجود دارد. این موضوع برای بازیکنان رایانه‌های شخصی به نظر می‌رسد، اما برای دارندگان PS۵ چندان مناسب نیست. امسال تمام دیجیتال E۳، ۲۰۲۱ رقیبان بزرگی از جمله Nintendo، Capcom، Konami، Ubisoft، Take-Two Interactive، بازی‌های Warner Bros؛ همچنین Koch Media اعلام کرد که تعداد زیادی بازی جدید که قرار است به کنسول‌های نسل بعدی بیایند، ارائه خواهد شد.

با این حال، سونی، اکتیویژن-بلیزارد و الکترونیک آرتز (EA) در حال حاضر در این برنامه شرکت نمی‌کنند، به این معنی که می‌توانیم به جای آن شاهد اعلامیه‌های بزرگی از این شرکت‌ها خارج از E۳ باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار