در این گزارش ۱۱ برنامه از بهترین برنامه‌های ویرایشگر ویدئو را بهتر بشناسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اندروید آتوریتی، ویرایش ویدئو یکی از سنگین‌ترین کار‌هایی است که گوشی‌های هوشمند می‌توانند انجام دهند. در رایانه‌ها، به مشخصات مناسبی مثل رم و گرافیک و پردازنده، مقدار زیادی فضای ذخیره سازی و برخی دانش فنی در مورد نحوه عملکرد آن نیاز است، اما تلفن‌ها مشخصات یا قدرت لازم برای تکرار تجربه‌هایی مانند Final Cut Pro یا Adobe Premiere Pro را ندارند.

با این حال، برخی از برنامه‌های موبایل می‌توانند کار‌های اساسی را به خوبی انجام دهند و این برای افراد حرفه‌ای که کمی صبر و حوصله دارند خوب است. در اینجا بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم در اندروید معرفی شده اند. توجه داشته باشید که فهرست زیر به صورت تصادفی ایجاد شده و اولویتی در کار نیست.

۱۱ اپلیکیشن از بهترین برنامه‌های ویرایش فیلم برای اندروید 2


فهرست بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو

  • Movavi Video Editor Plus
  • ActionDirector
  • Adobe Premiere Rush
  • FilmoraGo
  • Funimate
  • InShot
  • KineMaster
  • Movie Maker Filmmaker
  • PowerDirector
  • Quik
  • VivaVideo

برنامه Movavi Video Editor Plus

برنامه Movavi Video Editor Plus یک ویرایشگر ویدیوی دسکتاپ قدرتمند است که هم حالت دستی و هم ایجاد خودکار را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در کمتر از پنج مرحله محتوای مورد نظر خود را ویرایش کنید یا یک فیلم با مضمون دقیق بسازید. این برنامه شامل گزینه‌های زیادی برای انتقال و حتی توانایی ویرایش صدای شما است. برنامه Movavi همچنین جلوه کروماکی (پرده سبز) را ارائه می‌دهد.

۱۱ اپلیکیشن از بهترین برنامه‌های ویرایش فیلم برای اندروید 4

برنامه ActionDirector Video Editor

برنامه ActionDirector یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدئو در رایانه است و برای اندروید نیز موجود است. این برنامه کار را اصولی انجام می‌دهد. می‌توانید کلیپ‌ها را وارد کنید، آن‌ها را ویرایش کنید و ویدیو خروجی را ارائه دهید. می‌توانید با استفاده از این برنامه کار‌هایی مانند افزودن موسیقی خود، اصلاح و برش فیلم، افزودن متن، استفاده از حرکت آهسته و موارد دیگر را انجام دهید. این یکی از معدود برنامه‌های ویرایشگر فیلم است که از فیلم ۴K نیز پشتیبانی می‌کند.

برنامه Adobe Premiere Rush

برنامه Adobe Premiere Rush یکی از دو برنامه ویرایشگر ویدیوی Adobe با میانگین متوسط است. مورد دیگر Adobe Premiere Clip است که به ویرایشگر استاندارد فیلم موبایل نزدیکتر است. به هر حال، Adobe Premiere Rush یکی از جدیدترین برنامه‌های ویرایشگر ویدیو در فهرست است و عملکرد خوبی دارد. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی‌های ضروری است، از جمله جدول زمانی چندتایی، همگام سازی ابری و برخی از ابزار‌های پیشرفته ویرایش. این برنامه هنوز به برخی از رابط‌های کاربری و برخی از رفع اشکالات نیاز دارد، اما ظرفیت بالایی دارد.

برنامه FilmoraGo

برنامه FilmoraGo یک برنامه ویرایشگر ویدئو است که توسط Wondershare ارائه شده است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم است. می‌توانید اصول اولیه را مانند اصلاح و برش، رندر و مواردی از این دست را با استفاده از این برنامه انجام دهید. این برنامه همچنین شامل قابلیت پخش معکوس، انجام فیلم‌های مربعی (۱:۱) برای اینستاگرام و ۹:۱۶ فیلم مخصوص یوتیوب است. همچنین از مواردی مانند حرکت آهسته، انتقال، موسیقی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. خرید‌های درون برنامه‌ای در آن وجود دارد که به قدرت آن می‌افزاید، با این حال بیشتر ویژگی‌ها در واقع رایگان هستند.

۱۱ اپلیکیشن از بهترین برنامه‌های ویرایش فیلم برای اندروید 3

برنامه Funimate Video Editor

برنامه Funimate یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم است، اما چندان قدرتمند نیست. ۱۵ فیلتر تصویری وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید و روند ایجاد آن‌ها سخت نیست. این برنامه برای پست‌های کوتاه رسانه‌های اجتماعی بهتر از تولید فیلم‌های طولانی است. می‌توانید آن را رایگان بارگیری کنید تا خودتان امتحان کنید.

برنامه InShot

برنامه InShot یک ویرایشگر فیلم فوق العاده ساده است که تمرکز زیادی روی مواردی مانند فیلتر‌ها، برش فیلم‌ها و فیلم‌های کوتاه دارد و دارای یک ویرایشگر جدول زمانی ساده با چندین کانال ویدیویی و صوتی است. شما همچنین ابزار‌های اساسی مانند برش، انتخاب موسیقی و سایر موارد کوچک دیگر را دریافت می‌کنید. مجموعه ابزار‌ها، بسته‌های برچسب، کنترل سرعت و سایر ویژگی‌ها این برنامه را برای مواردی مانند یوتیوب، تیک تاک و سیستم عامل‌های مشابه، مناسب می‌کند.

برنامه KineMaster

برنامه KineMaster یکی از قدرتمندترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم موجود و همچنین یکی از اولین برنامه‌ها در این حوزه است. شما می‌توانید اصول اولیه را مانند اکثر ویرایشگر‌های ویدیوی دیگر انجام دهید. علاوه بر این، فیلتر‌های صوتی، جلوه‌های ویدیویی مختلف، انتقال و موارد دیگر در آن وجود دارد. می‌توانید مدتی به صورت رایگان در حالت آزمایشی از آن استفاده کنید. با این وجود برای دریافت همه چیز برای همیشه به اشتراک نیاز خواهید داشت.

برنامه Movie Maker Filmmaker

برنامه Movie Maker Filmmaker در میان بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم رایگان است. شما می‌توانید محتوای ویدئو را کوتاه کنید، برش داده و دوباره مرتب کنید و همچنین نقاط کانونی را تنظیم کنید. این برنامه همچنین دارای جلوه‌های ویدیویی متنوعی است و شما می‌توانید فیلتر‌های سفارشی خود را طراحی کنید، اگرچه این قابلیت خیلی قدرتمند نیست.

۱۱ اپلیکیشن از بهترین برنامه‌های ویرایش فیلم برای اندروید 6

برنامه PowerDirector

برنامه PowerDirector یکی از جامع‌ترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم در این فهرست است. همراه با تعداد زیادی ویژگی، از جمله ابزار ویرایش سریع، افکت‌های مختلف و سایر ابزار‌ها، با مواردی مانند سازنده کلاژ و پشتیبانی از حرکت آهسته همراه است. کار با این رابط نسبتاً آسان است و از روش ویرایشگر جدول زمانی کلاسیک استفاده می‌کند. بارگیری و استفاده از آن رایگان است، اما برای بدست آوردن همه ویژگی‌ها باید مبلغ اضافی برای آن پرداخت کنید.

برنامه Quik

برنامه Quik از نسل جدید برنامه‌های ویرایشگر ویدئو است و اگر به چیزی ساده نیاز دارید بد نیست. روش کار این است که شما می‌توانید ۵۰ عکس و کلیپ ویدیویی را به برنامه اضافه کنید، سپس برنامه آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و یک فیلم کوتاه از آن‌ها خروجی می‌دهد. Quik شامل حدود دوازده سبک ویدیویی است و می‌توانید قبل از خروجی گرفتن ویدیوی خود، آن را دوباره سفارشی سازی کنید.

برنامه VivaVideo

برنامه VivaVideo یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش فیلم است. اگرچه در عمل، یک ویرایشگر ویدیوی بسیار معمولی است. این برنامه مخصوص کلیپ‌های کوتاه برای رسانه‌های اجتماعی است. VivaVideo از سبک ویرایش استوری بورد استفاده می‌کند که در آن کلیپ‌ها را بارگیری می‌کنید، در صورت لزوم آن‌ها را ویرایش و مرتب می‌کنید و سپس به بخش بعدی می‌روید. این برنامه شامل بیش از ۲۰۰ فیلتر تصویری و جلوه‌های مختلف دیگر، ورودی متن و پشتیبانی از حرکت سریع و آهسته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اینشات.
کاین مستر خوبه ولی خیلی کند خروجی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اندروید بهتر از آی او اس
آخرین اخبار