جوروند گفت: ورود مردم به بیت المقدس یادآور ورود امیرمومنان به قلعه خیبر بود و هیمنه رژیم صهیونیستی شکست و کام مسلمانان شیرین شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: پیروزی ملت فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی یادگار مجاهدت‌ها و جانبازی سردار سلیمانی و مدافعان حرم، محور مقاومت و درایت‌های رهبرفرزانه انقلاب است و ورود مردم به بیت المقدس یادآور ورود امیرمومنان به قلعه خیبر بود که تکبیرگویان ورود نمود، اکنون درب هیمنه رژیم صهیونیستی شکست و کام مسلمانان و آزاداندیشان جهان، شیرین شد.

او بیان داشت: همزمان با سر دادن شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی در اوائل انقلاب اسلامی، شعار‌های مرگ بر اسرائیل و حمایت از فلسطین سر داده شد و در حقیقت منشور واقعی انقلاب بود و یکی از دلایل مخالفت استکبار و آمریکا با جمهوری اسلامی، حمایت از فلسطین است؛ در این باره هزینه‌های بسیاری دادیم و مفتخر به حمایت از مظلومان و مبارزه با اشغالگران هستیم.

جوروند افزود: اکنون هیمنه رژیم منحوس شکسته شده و پوشالی بودنش برای همگان آشکار شد حتی گنبد آهنین پرادعا در برابر موشک‌های مقاومت حرفی برای گفتن نداشت و اهالی غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی، جانانه در برابر رژیم منحوس ایستاده و شکست سختی بر رژیم کودک کش تحمیل کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: رهبرانقلاب، مدیر اصلی جریان غزه و فلسطین است، شهدای تقدیم شده فلسطینی بیشتر کودکان و نوجوانان هستند؛ تفکر صهیونیسم همین است که تنها بکشد، اما مقاومت فلسطینی‌ها سبب شد تا قلعه خیبر صهیونیسم فتح شود.

انتهیا پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.