فرماندار کرمانشاه گفت : براساس مصوبات ستاد کرونا برگزاری هر تجمع تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و با برگزار کنندگان آن برخورد می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : به منظور برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۷۲۱ شعب اخذ رای شهری و روستایی در سطح شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه ۲۵۳ شعب از این تعداد روستایی و باقی شهری هستند، گفت : از این تعداد شعب، ۴۵۸ مورد برای شهر کرمانشاه است که ۴۴۶ مورد از آن ثابت و ۱۲ مورد نیز سیار هستند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۱۶ داوطلب برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌های این شهرستان نام نویسی کردند، افزود: از این آمار ۱۸۰ داوطلب زن هستند که بخش سر فیروزآباد با ۷۰ نفر بیشترین آمار داوطلبان زن را به خود اختصاص داده است.

 رنجبر افزود: ۲۳۲ نفر نیز برای حضور در شورا‌های اسلامی شهر‌های کرمانشاه، هلشی، کوزران، ماهیدشت و قلعه نام نویسی کردند که از این آمار ۱۶۲ نفر مربوط به شهر کرمانشاه است.

او با اشاره به اینکه اسامی داوطلبان ۱۵ خرداد ماه پس از اعلام نظر قطعی هیات نظارت اعلام می‌شود، ادامه داد: داوطلبان شور‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد به مدت هفت روز برای تبلیغات زمان دارند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دیوارنویسی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه دیوار نویسی با داوطلبان خاطی برخورد قانونی خواهیم کرد.

رنجبر برگزاری تجمعات انتخاباتی را نیز ممنوع دانست و افزود: از داوطلبان تقاضا داریم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از طریق غیر حضوری و در فضای مجازی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.