رئیس فدراسیون هندبال درباره شرایط تیم‌های پایه و رقابت‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: سومین اردوی تیم ملی  هندبال نوجوانان  به میزبانی تهران در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال نوجوانان برای حضور در رقابت‌های آسیایی چین آماده می‌شود. ۳۵ ملی پوشی که در اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان حضور دارند منتخبان از بین ۲۰۰ هندبالیست هستند.  

او عنوان کرد: اگر بخواهم واقعیت را بگویم ما حدود ۱۳ سال است که در رده سنی نوجوانان و جوانان  روی سکوی آسیا قرار نگرفته ایم. ما برای کسب موفقیت در تیم ملی هندبال بزرگسالان و جهانی شدن نیاز داریم تا در رده‌های پایه عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.  در آسیا  با کشور‌هایی همچون قطر، ژاپن، بحرین  و کره  جنوبی فاصله زیادی داریم و برای رسیدن به این تیم‌ها باید تلاش کنیم.  

او گفت: نمی‌توان گفت شخص خاصی مقصر عدم پشتوانه سازی برای تیم ملی هندبال است. برای اولین بار اردوی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان از حدود یک سال قبل از مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل شده است. تلاش می‌کنیم  تا یک اردوی تدارکاتی مشترک در داخل یا خارج از کشور  برگزار کنیم.  

رئیس فدراسیون هندبال بیان کرد: نسل کنونی تیم ملی هندبال نوجوانان از نظر شاخصه‌های فیزیکی شرایط  خوبی دارد. بعد از سال‌ها ما شاهد هندبالیست‌هایی با فیزیک مناسب در این رشته هستیم، اما این تیم از لحاظ مسائل فنی دچار مشکل است. مربیان تیم ملی هم با مشکل فنی هندبالیست‌ها موافق هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار