مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات فرهنگی این نهاد از طریق فضای مجازی در دوران پساکرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بويراحمد گفت: ارائه بخشی از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی این نهاد به جامعه هدف و انجام فعالیت‌ های مختلف آن از طریق فضای مجازی در دوران پسا کرونا نیز ادامه دارد.
 
اخلاقی نیا اضافه کرد: تجربه‌ های ارزشمندی در زمینه ارائه بخشی از خدمات و انجام فعالیت‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از طریق فضای مجازی در دوران کرونا کسب شده است.

او افزود: لازم است که مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد استفاده بهتری از این تجربه‌ ها کنند.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: مشکلات و ایراد‌های احتمالی در زمینه ارائه بخشی از خدمات و انجام فعالیت‌ های کانون پرورش فکری این استان از طریق فضای مجازی برطرف می‌شود.
 
اخلاقی نیا با اشاره به همه گیری بیماری کرونا در جهان، کشور و کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ارائه بخشی از خدمات و انجام فعالیت‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون تعطیل و متوقف نشده است.

او گفت: نکته مهم آن است که از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون تنها ارائه بخشی از خدمات و انجام فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تغییر شکل یافته و به جای حضوری بودن از طریق تولید محتوا در فضای مجازی بوده است.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.