رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس با رصد پیوسته فضای مجازی با هر نوع تخلف انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و افزایش فعالیت کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نباید برخی تصور کنند که در فضای مجازی هر کاری در جهت تخریب افراد می‌توانند انجام دهند و پلیس فتا با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه گاهی در فضای مجازی مطالبی در خصوص تخریب افراد و شایعه‌پراکنی صورت می‌گیرد که در شأن مردم با فرهنگ استان اصفهان نیست، افزود: پلیس با رصد پیوسته فضای مجازی با هر نوع تخلف انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند.

او ادامه داد: لزوم رعایت اخلاق و حفظ شأن و منزلت و آبروی افراد در هر مکانی به ویژه در فضای مجازی بسیار مهم است که این موضوع در برخی تبلیغات انتخاباتی چندان مد نظر قرار نمی‌گیرد و متخلفان به راحتی مطالب کذب را منتشر می‌کنند.

سرهنگ مرتضوی در پایان یاد آور شد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند تخلفات صورت گرفته در خصوص انتخابات را با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.