رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با تعدادی از رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین، بر حمایت از این کشور در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه با هیئتی از رهبران و نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطین دیدار کرد.

بشار اسد در این دیدار ضمن بررسی آخرین تحولات در سرزمین‌های فلسطینی و حملات مداوم رژیم صهیونیستی علیه مردم آن، بر موضع ثابت سوریه در حمایت از مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اصلی امت اسلامی تأکید کرد.

رئیس‌جمهور سوریه با تأکید بر این‌که رژیم صهیونیستی زبان صلح یا گفت‌وگو را نمی‌فهمد و حضور آن در این منطقه مبتنی‌بر ارعاب و تعدی به مردم و نقض حقوق آن‌ها است، تصریح کرد که کشورش به حمایت از مبارزه مردم فلسطین و مقاومت مشروع آن ادامه خواهد داد.

اعضای هیات فلسطینی نیز از حمایت مداوم سوریه از مردم فلسطین تمجید و تاکید کردند که پایداری سوریه در جنگ خود مقابل گروه‌های تروریستی مورد حمایت برخی از کشور‌های غربی و رژیم اشغالگر صهیونیستی، نقش به‌سزایی در تقویت پایداری مردم فلسطینی داشت.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهادی را برای آتش‌بس یکجانبه برای توقف حملات علیه نوار غزه، به کابینه امنیتی رژیم اشغالگر که مربوط به امور سیاسی و امنیتی است ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار