رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تداوم حملات رژیم اشغالگر در فلسطین و فشار‌های بین‌المللی هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هشدار درباره تداوم حملات رژیم اشغالگر در فلسطین اعلام کرد تداوم این حملات افزایش فشار‌های بین‌المللی را به‌همراه خواهد داشت.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در این باره اعلام کرد بایدن در تماس با نتانیاهو گفته است انتظار دارد به زودی شاهد برقراری آتش‌بس باشد.

این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد بایدن در این تماس با لحنی مستقیم، صریح و دوستانه با نتانیاهو گفت‌وگو کرده است.


بیشتر بخوانید:


پیش از این نیز پایگاه آمریکایی اکسیوس اعلام کرد دولت بایدن از مصر و قطر خواسته برای کمک به آتش‌بس در نوار غزه همکاری کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته گفت از بایدن بابت حمایت از حق رژیم اشغالگر برای دفاع از خود قدردانی می‌کند، اما مصمم است عملیات‌ها در غزه را تا زمان بازگرداندن آرامش ادامه دهد.

بنیامین نتانیاهو در سخنانی مدعی شد: مصمم هستیم تا عملیات نظامی را تا تحقق اهدافش برای بازگرداندن آرامش ادامه دهیم.

جو بایدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی را به عنوان حق اسرائیل برای دفاع از خودش دانسته و از آن حمایت کرده است. بایدن همچنین چند روز پیش گفته بود از نظر او حملات اسرائیل به غزه نامتناسب نیست.

پیش‌تر آکسیوس اعلام کرده بود جو بایدن در گفت‌وگو‌های خود با بنیامین نتانیاهو قاطع بوده و به او پیام واضحی را داده است که رژیم صهیونیستی باید به جنگ پایان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب آمریکا چند بار به حمایت از اسرائیل می بایست حیثیت حود را در مجامع بین المللی به خطر بندازد ؟ بایدن فهمید که دروغشان در مورد فلسطین برای جهانیان بر ملا گشته و رشته هایشان کم کم به پنبه تبدیل می شود والا آمرکا و غرب همان شیاطینی هستند که بودند. و در موقعیت عادی هر گز جانب صهیون ها را ول نمی کنند.
آخرین اخبار