مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: سلسله وبینارهای سواد فضای مجازی ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ از سوی این سازمان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سعید دهنوی مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت انتخابات پیش‌رو و اطلاع اندک عموم مردم از ترفندهای رسانه‌ای دشمن در برهه انتخابات و وجود دشمنانی که از هیچ تاکتیکی برای تغییر نتایج به نفع خود دریغ نمی کنند مرکز ارتقاء سواد فضای مجازی سازمان سراج تصمیم به برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی تحلیلی سواد رسانه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری دارد.

او افزود: این وبینارها روز جمعه هر هفته برای عموم علاقه‌مندان در ساعت ۲۱ با سخنرانی اساتید و کارشناسان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان برای نام نویسی می‌توانند عدد یک را به شماره پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۰۱۴۴۹۶۴ ارسال و یا با مراجعه به لینک زیر اقدام به ثبت نام کنند: https://b۲n.ir/Fanoos علاقه مندان همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس savadsb در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار