سردار آبسالان گفت: همگان به عنوان پاسدار حقوق کشور در انتخابات پیش رو شاخصه‌های مهم و تاثیرگذار جامعه را مدنظر قرار داده و در انتخاب خود دقت و بررسی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار پرویز آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از همان اولین انتخابات نظام جمهوری اسلامی که برای تعیین نوع حکومت و با رای ۹۸ درصدی مردم شکل گرفت تاکنون انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت خاصی در کشور ما برخوردار بوده، اما انتخابات سالجاری حساسیت‌های خاص خود را دارد و متفاوت از انتخابات سال‌های گذشته است.

او افزود: گا‌ها پیش می‌آید که در انتخابات افراد نالایق کاندید شوند و دشمن براساس آن به هجمه‌های بسیاری دامن زده و با شبیخون فرهنگی می‌خواهد ملت ما را از رای دادن منصرف کند در چنین اوضاعی اگر متوجه شدیم که جبهه انقلاب در اکثریت نیست حداقل باید کاری کنیم که آحاد جامعه افراد اصلح را بشناسند و همچنین تلاش کنیم تا قشر جوان روی کار بیایند و نظام را به دست گیرند همان طوری که حضرت آقا در بیانیه گام دوم جوانان را به طور مستقیم مورد خطاب صحبت‌های خود قرار دادند و تاکید کردند که یک دولت جوان انقلابی باید سر کار بیاید، زیرا انقلاب جمهوری اسلامی با جوانان شکل گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی در زمان انتخابات تصریح‌کرد: دشمنان در داخل و خارج تبلیغ می‌کنند که این نظام جمهوری نیست و انتخابات از قبل معین شده، اما با یک بررسی کوچک بر روی انتخابات کشور‌های دیگر متوجه خواهیم شد که انتخابات ما بهترین در نوع خود بوده که براساس اسلام واقعی شکل گرفته و حتی جمهوری اسلامی حقیقی نیز تنها در کشور ما مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه منظور رهبر از دولت جوان داشتن فکر جوان است که می‌تواند به عنوان دولت جوان انقلابی نقش بسزایی در رشد و آبادانی کشور داشته باشد خاطرنشان کرد: جوانان ایران می‌توانند در آینده این کشور بسیار تاثیر گذار باشند، زیرا جوانان وقتی می‌خواهند کاری انجام بدهند قدرت ریسک‌پذیری بیشتری دارند.

سردار آبسالان تصریح کرد: شهید سلیمانی با وجود اینکه اینکه جوان نبودند، اما با فکر جوان و قدرت ریسک‌پذیری بالایشان توانستند کشور را از حملات قطعی داعش نجات دهند دقیقا همانند عرصه‌های دفاع مقدس که در خط مقدم بودند در جنگ با داعش نیز در خط مقدم جانفشانی کردند.

وی بیان کرد: ما به حضور حداکثری مردم در انتخابات سالجاری برای پیشرفت کشور خصوصا سرنوشت اقتصادی آن نیاز داریم، اما اگر میزان این مشارکت کاهش یابد کشور از جبهه مقابل ضربات شدیدی خواهد خورد و برای ادامه انقلاب دچار مشکلات بیشتری خواهیم شد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر حضور مردم در پای صندوق رای حضور حداکثری باشد انقلاب ما هم تضمین می‌شود بنابراین پس از تلاش برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای انتخاب اصلح و شایسته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار