کارشناسان اقتصادی اعلام کردند اقتصاد رژیم صهیونیستی با شروع تجاوزاتش علیه غزه متحمل خسارت ۳۰۰ میلیون دلاری شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان شبکه العربی اعلام کردند در خلال ۸ روز نخست تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه اقتصاد این رژیم ۹۶۰ میلیون شیکل معادل ۲۹۳ میلیون دلار خسارت دیده است.

این خسارت در حالی اتفاق می‌افتد که صرافی‌ها در اراضی اشغالی اعلام کردند از زمان شروع درگیری‌ها ارزش پول این رژیم ۱.۴ درصد کاهش داشته است.

از طرفی دیگر کارشناسان نظامی نیز اعلام کردند رژیم صهیونیستی در هر روز از درگیری‌ها ۱۲۰ میلیون شیکل یا ۳۷ میلیون دلار هزینه عملیات‌های نظامی‌اش می‌کند.

بعد از اصابت موشک مقاومت فلسطین به میدان گازی «ایلات عسقلان» مسئولان رژیم صهیونیستی مجبور شدند ایستگاه حمل و نقل این میدان گازی را ببندند که این هم یک خسارت بزرگ دیگر برای اقتصاد این رژیم بود.

در تازه‌ترین مخالفت‌ها با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ۲۵۰ کارمند گوگل از این شرکت خواستند یک موضع قاطع علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه بگیرد و درباره قرارداد‌هایش با این رژیم تجدید نظر کند.

با وجود این خسارات و شهید شدن ۲۱۸ تن از اهالی غزه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان اصرار دارد غزه را بمباران کند و آتش‌بس را قبول نکند، علاوه بر این فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی نیز دائما با نظامیان اشغالگر در این اراضی درگیر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
۲۲:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
پول دارد
آخرین اخبار