با ورود رئیس جمهور آمریکا به میشیگان برای بازدید از کارخانه فورد، اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قصد داشت روز سه‌شنبه از تاسیسات شرکت فورد موتور بازدید کند و برنامه‌های زیرساختی خود را برجسته کند، در مناطقی از میشیگان اعتراضاتی در پی درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان آغاز شد.

هنگام بازدید جو بایدن از میشیگان که دارای جمعیت قابل توجهی از آمریکایی‌‌های عرب تبار است، روز سه شنبه هزاران نفر در حمایت از آرمان فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، تجمع کرده و در خیابان‌های دیربورن راهپیمایی کردند. بیش از نیمی از دیربورن مسلمان و حامی فلسطین هستند.

تلاش‌های بایدن برای پررنگ کردن برنامه‌های بزرگ زیرساختی خود در میشیگان ناگهان تحت الشعاع درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطین قرار گرفته است.

روز دوشنبه، واشنگتن پست گزارش داد که هفته‌ها قبل از درگیری‌های اخیر، دولت بایدن بی سر و صدا فروش ۷۳۵ میلیون دلار سلاح و موشک‌های نقطه زن به رژیم صهیونیستی را تصویب کرده است. این موضوع بار‌ها و بار‌ها در اعتراضات طرفداران فلسطین در دیربورن میشیگان مطرح شد.

عامر ظهر، رئیس گروه نسل جدید فلسطین که در این اعتراضات شرکت داشت درباره ورود بایدن گفت: «ما مردمی مهربان و مهمان نواز هستیم، اما از شما امروز در دیربورن استقبال نمی‌کنیم.»

این تظاهرات سه شنبه، ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع مسلمانان آمریکا در دیربورن برگزار شد.

از شروع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تظاهرات سراسری در حمایت از فلسطین در کل جهان برپا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار