بنا بر اعلام شبکه الجزیره، ادامه حملات انتقام‌جویانه نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی، میلیون‌ها دلار خسارت روی دست رژیم صهیونیستی گذاشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، اتحادیه صنعتگران رژیم صهیونیستی، فاش کرد بخش خصوصی این رژیم هر روز حدود ۶۰ میلیون دلار به علت تعطیلی‌ها و حالت نگرانی و وحشت از آینده اوضاع در پی شلیک موشک‌ها از نوار غزه، ضرر می‌کند.

بر اساس این گزارش، حدود ۳۵ درصد از کارکنان و کارگران در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی مجبور شدند از حضور در سر کارهایشان خودداری کنند.

گنبد آهنین کارآیی کافی برای سرنگون کردن موشک‌های گروه‌های فلسطینی نشان نداد، در حالی که هزینه هر موشک گنبد آهنین ۸۰ هزار دلار است و رهگیری ۱۰۰ موشک شلیک شده از نوار غزه برای رزیم صهیونیستی حدود هشت میلیون دلار هزینه دارد.

علی‌رغم اعتراضات و مخالفت‌های بین‌المللی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد و موجب شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی از جمله شماری زن و کودک شده است. با تداوم این حملات، نیروهای مقاومت هم بر ادامه حملات خود علیه اشغالگران تاکید می‌کنند.

همزمان منابع خبری هم از اصرار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بر ادامه حملات خود به غزه خبر می‌دهند. او که تحت حمایت کشور‌های غربی است، گفته است که عملیات نظامی علیه غزه چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار