دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت یک فوتی جدید، تعداد قربانیان کرونا در استان به هزار و ۱۲۲ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۳۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۳ مورد به کرونا، قطعی است.

او ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۶۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۳۷ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه هم اکنون ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، بیان کرد: ۱۶ نفر از این تعداد، در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.


بیشتر بخوانید


کشمیری همچنین گفت: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که این فرد خانمی ۸۱ ساله با سابقه بیماری قلبی و فشار خون بود.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون هزار و ۱۲۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار و ۶۵۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.