مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، مسعود غلامزاده مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: از هفته گذشته تزریق واکسن کرونا به ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر آغاز شده است.

او افزود: پاکبانان و عوامل وابسته به حوزه خدمات شهری پسماند، به دلیل ارتباط مستقیم با انواع زباله‌ها در معرض تهدید ابتلا به ویروس کرونا هستند که به عنوان یک اولویت و در یک برنامه زمان‌بندی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، علیه این ویروس واکسینه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در یک دوره زمانی مشخص همه پاکبانان علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند، اما سعی شده است که ابتدا افراد مسن‌تر واکسن کرونا دریافت کنند.

غلامزاده ادامه داد: با آموزش‌های لازم به پاکبانان، از آن‌ها خواسته شده که با وجود دریافت واکسن کرونا، به مانند گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش هنگام کار استفاده کنند.

او گفت: فهرستی از پاکبانان، رانندگان و شاغلان بخش خدمات شهری پسماند که به شکل مستقیمی در ۲۴ ساعت با زباله در تماس هستند به مرکز بهداشت داده شده و سعی ما این است که با نظارت بهینه، غیر از این افراد، کسی از سهمیه واکسن آن‌ها استفاده نکند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.