۱۴ زندانی غیر عمد در شهرستان آباده با کمک های خیران در جشن گلریزان امسال آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میثم  ابراهیم زاده دادستان عمومی وانقلاب آباده در جلسه اعضای مجمع عمومی حمایت از زندانیان آباده گفت: با مشارکت خیران درمراسم جشن گلریزان سپاه شهرستان آباده چهارده نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به آعوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

او با اشاره به اینکه تا به امروز ۴۸۰ نفر زندانی در زندان شهرستان آباده محکوم به حبس است بیان کرد: در در دوره ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضائیه تدابیری اندیشیده شده است که ۳۰۰ زندانی به طریق مختلف درکنار خانواده‌های خود باشند.

ابراهیم زاده،  تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی، خدمات مشاوره‌ای و اشتغالزایی از جمله فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان است که به خانواده زندانیان ارائه می‌شود.

محمد مرادی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان آباده نیز ادامه داد: تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم خانگی، اشتغالزایی خانواده زندانیان و  حمایت همه جانبه خیران از دیگر فعالیت‌های این انجمن به شمار می‌رود.

او افزود: در آمدهای آموزشگاه رانندگی تحت نظارت این انجمن، هزینه حاصله کارگاه‌های خیاطی، هدایای رهبری، کمک خیران و کمک مالی  از دیگر خدمات سازمان حمایت از زندانیان در شهرستان آباده است.

فرشید صفری معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری آباده با ارزیابی خوب فعالیت‌های این انجمن، اضافه کرد: کمک‌های خیران در برطرف کردن نیازها و مشکلات خانواده زندانیان بسیار موثر بوده است.

شهرستان آباده با ۶۸۰۰ کیلومتر مربع گستردگی در شمال استان فارس و در ۲۷۵ کیلومتری شهر شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.