مرتضی خسروانی مقدمه تمدن نوین اسلامی را دولت اسلامی خواند و گفت: گام دوم انقلاب، دولت جوانگرا و اسلامی نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی در خصوص طلیعه ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در چهل سال گذشته با رهنمود‌های امام (ره) و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش شبانه روزی مجاهدان راه خدا انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایجاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز، مقدمه ورود به گام دوم انقلاب را دولت جوانگرا و انقلابی خواند و گفت: در نظام اسلامی که همه آحاد مردم متحد هستند و دل در گرو دین خدا دارند وظیفه دارند تا تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنند.

او گفت: تمدن نوین اسلامی محقق نمی‌شود جز اینکه شاکله کلی این نظام اسلامی بعد از به ثمر نشستن این انقلاب ایجاد شود که به حمدالله اتفاق افتاده، اما آنچه که از گام اول و دوم انقلاب انتظار می‌رود تا مردم خود، راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی را انتخاب کنند ایجاد دولت جوانگرای اسلامی است که می‌تواند افکار شوم دشمنان انقلاب را منکوب و کید شیاطین زمان را به خودشان برگرداند.

این مسئول به جایگاه مردم و نقش مهم آنان در این برهه زمانی که دشمنان داخلی و خارجی تمام قد در مقابل ولایت و دین خدا ایستادند را مهم خواند و خاطرنشان کرد: اهمیت حضور مردم در چهل سال اول، سبب شد تا انقلاب اسلامی ایجاد شود، اما همان اندازه که انقلاب ایجاد شد به همان اندازه مراحل بعد از انقلاب نیز که ایجاد دولت اسلامی و جامعه اسلامی است اهمیت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز برنامه‌های دهه فجر را تشریح کرد و افزود: بیش از ۲۵۰ برنامه باحفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه شرق شیراز توسط بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز اجرا خواهد شد.

‌خسروانی به رزمایش بزرگ الی بیت المقدس که از ۱۲ بهمن شروع و تا شب ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز که در منطقه شرق شیراز به فعالیت می‌پردازند، کمک مومنانه و بسته‌های معیشتی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، رزمایش سلامت، مرمت و ساخت منازل جهت محرومان و شامگاه یاد یاران را در کارنامه خود ثبت خواهند کرد.

او به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونسیتی و آمریکای جنایتکار را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: ایجاد تور شادی در مساجد و محلات و حسینیه‌ها به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) تکریم مادران شهدا در فرهنگسرای طاووسیه، جشن بزرگ انقلاب در بوستان شهروند، ایستگاه مشاوره و خدمات بهداشتی، پویش رسانه‌ای در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا، نذر خون و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، عطر‌افشانی قبورشهدا از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار