کشف دو انبار کالا‌های اساسی و معیشتی در شهرک سعدی

فرمانده سپاه ناحیه بسیج احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: دو انبار کالا‌های اساسی و معیشتی در شهرک سعدی توسط بسیج اصناف، سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) و بسیجیان حوزه سلمان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرمانده سپاه ناحیه بسیج احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: دو انبار کالا‌های اساسی و معیشتی در شهرک سعدی توسط بسیج اصناف، تعزیرات، اتاق بازرگانی و با همکاری سپاه ناحیه احمدبن موسی «ع» و بسیجیان حوزه سلمان کشف شد.

سرهنگ مرتضی خسروانی گفت: این اقلام شامل روغن، برنج، پوشک نوزاد، شکر و ... بوده است، که با حضور قاضی تعزیرات و حکم صادره کالاها، در همان محل در بین مردم و به نرخ مصوب بازرگانی توزیع شد.

او گفت: سپاه و بسیج با توجه به مصوبات و تفاهم نامه‌های منعقد شده با دادگستری و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان همه توان و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با همکاری مردم کالا‌های اساسی که احتکار شده است را کشف و در همان محل با حضور قاضی محترم تعزیرات در بین مردم توزیع کند و در این راه با تمام ظرفیت موجود به دولت و خصوصا مردم فهیم و ولایتمدار کمک خواهد کرد.

سرهنگ خسروانی بیان کرد: تمام بسیجیان و حوزه‌های مقاومت بسیج در ۲۴ ساعت در شرق شیراز آماده هستند تا با ارائه آدرس از طرف مردم کالا‌های اساسی احتکار شده را کشف و در بین خود مردم توزیع کند.

این مقام مسئول دلایل نایاب شدن و گران شدن بعضی از اقلام مورد نیاز مردم را عدم نظارت دقیق و مداوم نهاد‌های مسئول دانست و افزود: بسیج و سپاه آماده هستند در برنامه ریزی و نظارت از اصناف گوناگون با نهاد‌های مربوطه همکاری کند و همیشه در میدان مبارزه با احتکار و گرانفروشی در کنار مدیران و مسئولین اصناف خواهند بود.

گفتنی است کالا‌های احتکار شده با حضور قاضی تعزیرات بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.