سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان! قیمت روغن مایع را تا سقف سی و پنج درصد افزایش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چند روزی است که افزایش قیمت روغن سر و صدایی در بازار البرز پیدا ایجاد کرده تا جایی که همه از گرانفروشی آن می گویند.

اما گزارش هایی که به گوش صمت در این باره می رسد چندان اثری ندارد تاجایی که احساس می شد شاید این افزایش قیمت حقانی باشد.

باتوجه به گرانی ها و نوسانات قیمت روغن در چند مدت اخیر این نگرانی وجود داشت که مبادا ضدونقیض های روغنی بازهم باعث کمبود این کالای اساسی در بازار شود.

رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز درا ین باره گفت: تقریبا از دو روز گذشته قیمت روغن جامد، سی درصد و روغن مایع، سی و پنج درصد افزایش یافته که با تصمیم سازمان حمایت از مصرف کنندگان به صورت رسمی اعلام شده است.

او افزود: معمولا وقتی قیمت ها اعلام رسمی می شود، خیلی گسترده تر اعلام می کنیم اما علی رغم اعلام قیمت روغن در سایت هنوز به ما ابلاغ رسمی نشده است.

ربیعی با بیان این که از وزارت صمت خواستار ابلاغ رسمی و انجام مراحل اداری شدیم، گفت: شرکتی از طریق وزارت صمت برای تامین روغن جامد  به استان البرز اختصاص پیدا کرد که وضعیت تامین و توزیع این کالای اساسی را در البرز بهتر می کند.

او افزود: قیمت مرغ هیچ تغییری نکرده و همان کیلویی بیست و چهار هزار نهصد تومان است.

رئیس سازمان صمت البرز با اشاره به حواشی خبر افزایش قیمت نان از سوی رئیس اتحادیه نانوایان کرج ضمن تکذیب این خبر، گفت: اعلام نظرهای غیراصولی و غیرکارشناسی باعث تشویش اذهان مردم می شود و سرعت انتشار اخبار اشتباه در فضای مجازی بیشتر از اخبار صحیح است و همین امر باعث شد تا با رئیس اتحادیه نانوایان کرج برخورد کنیم.

او افزود: همیشه دوست دارم اخبار خوش را به جای اخبار افزایش قیمت به اطلاع مردم برسانم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدواریم شاهدافزایش قیمت هیچ نوع اجناسی نباشیم