رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از توزیع ۱۵ هزار و ۷۷۳ تن کالای اساسی در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین ربیعی، رئیس سازمان صمت البرزگفت: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری یک هزار و ۶۰۰ تن شکر به بخش خانوار، ۵۷۵ تن به اصناف تولیدی و یک هزار و ۹۳۱ تن به بخش صنعت استان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان صمت البرز افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری نیز ۴۰۰ تن سهمیه مواد اولیه قند به کارخانجات تولیدی قند استان اختصاص یافته است که تولید نهایی آن نیز در البرز، توزیع خواهد شد.

ربیعی گفت: در فروردین ماه ۸۰۰ تن و در اردیبهشت ماه نیز یک هزار تن برنج وارداتی با نرخ مصوب به بازار استان تزریق شده است.

او با اشاره به توزیع ۷۹ تن گوشت منجمد قرمز در بازار استان، پیرامون سهمیه روغن مصرفی البرز افزود: در فروردین ماه سه هزار و ۹۷۹ تن و در اردیبهشت ماه نیز به همین میزان – در مجموع ۷۹۵۸ تن- روغن مصرفی خانوار به شهروندان استان البرز تخصیص پیدا کرد؛ همچنین در فروردین ماه ۷۲۳ تن و در اردیبهشت ۷۰۷ تن روغن جهت مصرف اصناف تولیدی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان صمت در خاتمه ارزش وزنی این اقلام را ۱۵ هزار و ۷۷۳ تن اعلام کرد و گفت: با توجه به نیاز بازار استان البرز، بدون محدودیت، جذب و توزیع کالای اساسی در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.