سودآورترین شرکت‌های فناوری جهان در سال ۲۰۲۰

در این خبر با سودآورترین شرکت‌های فعال در زمینه فناوری در سال ۲۰۲۰ آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فوربس، در چند سال اخیر و با پیشرفت فناوری، شرکت‌های سازنده یا ارائه دهنده خدمات مربوط به فناوری پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و از این طریق توانسته‌اند سود بسیار بالایی را بدست آورند. وب سایت فوربس اخیرا فهرستی از پردر آمدترین شرکت‌های فعالی در زمینه فناوری را منتشر کرده است. نام شرکت اپل در صدر این فهرست به چشم می‌خورد و طبق اطلاعات موجود در این فهرست ظاهرا ارزش سهام اپل در یک سال اخیر 17 درصد رشد داشته و حدود 260 میلیارد دلار درآمد داشته است.

پس از اپل شرکت گوگل قرار دارد که 24 درصد افزایش ارزش داشته و توانسته است 145.6 میلیارد دلار در سال گذشته درآمد کسب کند. مایکروسافت در سال گذشته حدود 30 با افزایش ارزش همراه بوده و توانسته است 125.8 میلیارد دلار کسب درآمد داشته باشد. جایگاه چهارم پرسودترین شرکت‌ها نیز به شرکت آمازون تعلق گرفته است و این شرکت با کسب 260 میلیارد دلار درآمد 40 درصد به ارزش برند خود افزوده است.

پنجمین شرکت فعال در زمینه فناوری نیز فیسبوک است که در یک سال گذشته با کاهش 21 درصدی در ارزش برند خود همراه بوده است. درآمد این شرکت در یک سال گذشته نیز صرفا 49.7 میلیارد دلار بوده است.

سودآورترین شرکت‌های فناوری


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر پنج شرکت بزرگ در امریکا هستند !
آخرین اخبار