مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: امسال بایستی به امنیت شغلی کارگران ساختمانی بیشتر توجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با اشاره به شعار سال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، اولویت برنامه‌های پیش بینی شده طی امسال را تحقق و اجرایی کردن فرمایش مقام معظم رهبری خواند و گفت: در همین مسیر باید رفاه و آرامش کارگران که از ارکان مهم اقتصاد در جامعه هستند بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


او با بیان اینکه تولید با وجود نیروی انسانی محقق می‌شود، افزود: در این راستا باید برای توسعه تولید و ارتقاء اشتغال به مطالبات و رفع مشکلات کارگران بسیار توجه شود.


یوسفی با بیان اینکه وظیفه اداره کار تنظیم روابط کار بین کارگر و کارفرما، کمک به پیشرفت و توسعه تولید و پیشگیری از ایجاد مشکل و بحران در محیط‌های کارگری است، ادامه داد: کارگران ساختمانی نسبت به سایر کارگران بسیار زحمتکش هستند و طی امسال  باید به امنیت شغلی آن‌ها بیشتر توجه شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه در انجام امور برای رفاه کارگران نباید کوتاهی کرد، گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه برای هر کشوری است و باید مورد احترام قرار گیرد، ولی در این بین کارگران ساختمانی از امکانات رفاهی و معیشتی بهره‌ای نمی‌بینند.


یوسفی از فعالیت ۲۵ انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی در استان زنجان خبر داد و گفت: انجمن کارفرمایان هم ۱۰۰ مورد بوده و ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی دارای نمایندگی کارگران هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه خوب که به فکرشون هستند