تیم فوتبال ماشین سازی در دقایق پایانی بیستمین دوره لیگ برتر به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد.

ماشین سازان در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارند، اما این تیم اگر در دقایق پایانی بهتر کار می‌کرد شاید الان قعرنشین لیگ نبود.

ماشین سازی در ۷ مسابقه خود در لیگ بیستم از دقیقه ۸۰ به بعد گل‌های تاثیر گذاری دریافت کرده که منجر به از دست رفتن امتیازات این تیم شده است. آخرین مورد به بازی قبل بر می گردد که نفت مسجدسلیمان دقیقه ۹۲ دروازه ماشین سازی را باز کرد.

قبل از آن نیز در رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر آلومینیوم دقیقه ۸۴ توسط حامد پاکدل دروازه سبزپوشان تبریزی را باز کرد تا بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان برسد.  

در هفته شانزدهم نیز امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده به ماشین سازی گل زد تا بازی مساوی شود و قعرنشین لیگ ۲ امتیاز حیاتی را از دست بدهد. حتی پرسپولیس نیز از نقطه ضعف ماشین سازی استفاده کرده و دقیقه ۹۳ توسط احمد نوراللهی دروازه سبزپوشان را باز کرد تا شاگردان یحیی گل محمدی یک امتیاز را به ۳ امتیاز تبدیل کنند.

همشهری ماشین سازی نیز از این موضوع به خوبی استفاده کرد و در هفته ششم با تک گل محمد قادری به برتری رسید. گل تراکتور دقیقه ۹۴ زده شد.

گل گهر نیز در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر با تک گل زنده روح  در دقیقه ۸۲ از سد ماشین سازی گذشت.  

در نهایت ذوب آهن در رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر دقیقه ۸۹ گل مساوی را به ماشین سازی زد تا بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان برسد.

اگر ماشین سازی در این ۷ مسابقه از دقیقه ۸۰ به بعد گل دریافت نمی‌کرد، می‌توانست ۱۰ امتیاز کسب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار