سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی این تیم با ماشین سازی تبریز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: باید از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود بازی کردند، تشکر کنم. خدا را شکر می‌کنیم که شخصیت برد به ذهنیت بازیکنان نفت مسجد سلیمان برگشته و این اتفاق خوبی است.

فکری افزود: به تیم ماشین‌سازی خسته نباشید می‌گویم که در این دیدار نمایش خوبی داشت. از زمانی که اکبرپور به ماشین سازی آمده شکل بازی این تیم عوض شده است. شاید این بازی از بازی‌های قبلی برای ما سخت‌تر بود، اما بازیکنانم با تمام وجود کار کردند و به ۳ امتیاز شیرینی دست پیدا کردیم. خوشحالم که مربی چنین بازیکنانی هستم. این بازیکنان باید دیده شوند، چون توانایی بالایی دارند و می‌توانیم آن‌ها را در تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت تیمش در جدول رده‌بندی خاطر نشان کرد: در ۳ بازی که من به نفت آمده‌ام، هفت امتیاز گرفته‌ایم. این امتیازات به سادگی به دست نیامده است. دوست داریم مسئولان شهری بیشتر به فکر تیم باشند. ما برای ماندن در لیگ برتر به دنبال نقطه امنی در جدول هستیم و بعد از آن برای کسب جایگاه‌های بالاتر تلاش می‌کنیم. توانایی این کار را داریم، اما باید ابتدا به نقطه امنی برسیم تا دغدغه‌ای برای سقوط به دسته پایین‌تر نداشته باشیم. تا روز آخر همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم. تا آخرین روز برای سربلندی و کسب جایگاهی بهتر کار می‌کنیم.

فکری درباره عملکرد فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی تبریز گفت: کرمانشاهی یکی از دروازه بانان خوب و جوان لیگ برتر است. ان شا الله که مربیان تیم ملی هم او را ببینند. در ۳ بازی که ما به نفت آمده‌ایم، کرمانشاهی کلین‌شیت کرده است و این به بحث دفاع تیمی و درخشش او بر می‌گردد. کرمانشاهی می‌تواند در آینده پیراهن شماره یک تیم ملی را بپوشد. مطمئنا مربیان تیم‌های بزرگ و تیم ملی او را خواهند دید. این شرایط برای تعدادی دیگر از بازیکنان ما نیز وجود دارد. امیدواریم تعداد زیادی از بازیکنان ما دیده شوند و بتوانند به فوتبال ملی کمک کنند. برخی از بازیکنان ما حتی ظرفیت لژیونر شدن را هم دارند.


بیشتر بخوانید 


سرمربی نفت مسجد‌سلیمان در پایان گفت: از هواداران نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم، با این که آن‌ها در ورزشگاه حضور ندارند، ما وجودشان را احساس می‌کنیم. هواداران باید به ما انرژی بدهند تا به پیروزی‌های خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار