اکبرپور: داور باید ۲ پنالتی برای ما می‌گرفت/ می‌دانستم شرایط ماشین سازی سخت است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در مورد شکست این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان، توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری، اظهار داشت: از تمام بازیکنانی که با این شرایط بازی کردند، تشکر می‌کنم. برای سفر به مسجدسلیمان شرایط سختی داشتیم و باید ۲ پرواز انجام می‌دادیم. ضمن اینکه نیمی از راه را هم با اتوبوس آمدیم.

او افزود: در برخی از زمان‌ها هر ۲ تیم خوب کار کردند. داور باید ۲ پنالتی برای ما می‌گرفت که البته در مورد یکی از آن‌ها مطمئن نیستم زیرا از صحنه دور بودم اما در صورت اعلام پنالتی شرایط کاملا متفاوت پیش می‌رفت.  

اکبرپور در ادامه بیان کرد: فقط چند بازیکن از نیم فصل اول باقی مانده اند. برای این مسابقه دست‌ ما خیلی خالی بود و روی نیمکت نیز بازیکن جایگزین نداشتیم. مربیان قبلی به بازیکنان رضایت نامه دادند و ما هم نمی‌توانستیم بازیکن جذب کنیم. سعی کردیم از بازیکنان امید استفاده کنیم تا خودشان را نشان دهند.

سرمربی ماشین سازی در مورد احتمال ماندن این تیم در لیگ برتر، گفت: من از تیم ماشین سازی رشد کردم و به فوتبال کشور معرفی شدم بنابراین هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. می‌دانستم شرایط سخت است. قصد دارم به ماشین سازی کمک کنم اما هر وقت که نتوانم، از تیم جدا می‌شوم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار