فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار از توقیف ۶۵۰ قطعه مرغ گوشتی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در محور نصرت آباد زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حمید نوری فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار گفت‌: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم و پیشگیری از توزیع خارج از شبکه این اقلام، رزمندگان یگان تکاوری ۱۰۵ عمار یک دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده قاچاق را در ایست و بازرسی شهید صدوقی محور" نصرت آباد- زاهدان" توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۶۵۰ قطعه مرغ گوشتی قاچاق و فاقد مجوز قانونی از شبکه دامپزشکی که با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می‌شد؛ کشف شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار با اشاره به دستگیری یک نفر در رابطه گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی حدود ۸۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

وی با اشاره به معرفی فرد متخلف به مراجع قضائی از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی اعم از قاچاق و احتکار اقلام ضروری مردم با تماس ۱۱۰ در اخیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار