امام جمعه یزد گفت: با تشکیل اتاق فکر می‌توان علی رغم خشکسالی و کم آبی به کشاورزی استان یزد رونق داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت ا... ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و همچنین معاونین و مدیران و مسئولین موسسات و ادارات وابسته این سازمان گفت: با تشکیل اتاق فکر و با بهره گیری از فکر و اندیشه به خصوص نسل جوان و خوش فکر نه تنها می‌توان موانع و مشکلات موجود بر سر راه کشاورزی از جمله خشکسالی و کم آبی را برطرف کرد بلکه می‌توان کشاورزی را رونق داد و روستا‌ها را احیا کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد با بیان اینکه در کشور ما متأسفانه کار‌ها بر اساس روال گذشته انجام می‌گیرد و کمتر در آن نوآوری و خلاقیت دیده می‌شود اظهار داشت: اگر فکر و اندیشه در برنامه ریزی‌ها نباشد و تغییر و تحول و حرکت نو و جدید به وجود نیاید؛ کشور از حرکت و رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها باز می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه همه موانع و مشکلات و عقب ماندگی در بخش‌های مختلف کشور از جمله کشاورزی معلول نداشتن اتاق فکر است، گفت: با راه اندازی اتاق فکر در همه زمینه‌ها از جمله بخش کشاورزی و استفاده از فکر و اندیشه جوانان می‌توان برای همه مشکلات راهکار پیدا کرد.

آیت ا... ناصری با بیان اینکه اگر دنبال رشد و توسعه و رفع موانع و مشکلات هستیم باید فکر و اندیشه و تغییر و تحول ایجاد کنیم تصریح کرد: ما در کشاورزی استان شاهد راه اندازی گلخانه‌ها با مصرف آب کمتر از ۱/۳۰ محیط باز هستیم این نتیجه تفکر و اندیشه است با این شیوه ما می‌توانیم خشکسالی و کم آبی در استان را کنترل کنیم و به کشاورزی رونق دهیم.

او با اشاره به مشکلات و کمبود خوراک دام و گرانی و کمبود مرغ و شیر و ... گفت: با حرکت جهادی و استفاده از تفکر و اندیشه و برنامه ریزی دقیق می‌توان نسبت به تولید این محصولات در استان و سایر استان ها، مشکل کمبود آن‌ها را برطرف و در تولید آن‌ها خودکفا شد.

آیت ا... ناصری با بیان اینکه خداوند انسان را به گونه‌ای آفریده که هیچگاه به بن بست نمیخوریم، چون به ما فکر و اندیشه داده، تأکید کرد: هیچ وقت و در هیچ کاری نا امید نشوید و هیچ گاه موانع و مشکلات سد راه شما نشود و با تفکر و اندیشه برای آن‌ها راهکار پیدا کنید و از بن بست خارج شوید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.