فرماندار پلدختر گفت: اعتراض ۱۸ داوطلب انتخابات شورا‌های شهری این شهرستان پس از بررسی مدارک و مستندات وارد بود و صلاحیت آن‌ها تایید شد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،حسن رضاییان ،فرماندار پلدختر  اظهار کرد: درمرحله اول بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات اجرایی و نظارت شهرستان پلدختر، ۲۹نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر پلدختر تایید و ۱۱ نفر رد صلاحیت شدند.

او  افزود:همچنین در این مرحله ۱۰ داوطلب انتخابات شورای شهر معمولان تایید و ۶ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

فرماندار پلدختر گفت: همچنین در مرحله اول بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر سراب حمام ۱۰ نفر تایید و سه نفر رد شده بودند.

رضاییان به مرحله دوم بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت استان اشاره کرد و افزود: در این مرحله نیز ۱۰ نفر از داوطلبان شورای شهر پلدختر تایید صلاحیت و سه نفر رد شدند، یک نفر نیز انصراف داد.

رضاییان یادآورشد: همچنین در این مرحله صلاحیت ۶ داوطلب دیگر برای انتخابات شورای شهر معمولان و ۲ داوطلب دیگر برای شورای شهر سراب حمام تایید شد و با احتساب ۱۸ تایید صلاحیت جدید، تعداد داوطلبان حاضر در رقابت‌های انتخاباتی شورا‌های شهری پلدختر به ۶۷ نفر رسیده است.

فرماندار پلدختر گفت: نتایج رد صلاحیت‌ها در مرحله دوم به صورت کتبی به داوطلبان اعلام شده است و تا ۲۸ اردیبهشت برای اعتراض مجدد به هیات نظارت مرکزی مهلت دارند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار