فرماندار خرم‌آباد گفت: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در مرحله نخست اعتراض‌ها هم تایید نشده است تا ۲۸ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام شکایت مجدد فرصت دارند.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، جعفر طولابی،فرماندار خرم‌آباد  گفت: این افراد در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، براساس قانون فرصت دیگری برای اعتراض دارند و می‌توانند اعتراض مرحله دوم نسبت به رد صلاحیت خود را به هیات مرکزی مستقر در تهران اعلام کنند.

او اظهار کرد: در مجموع ۳۳۴ نفر برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های خرم آباد داوطلب شده اند که صلاحیت ۲۱ نفر آن‌ها تایید نشده است و این افراد تا ۲۸ ماه جاری فرصت اعتراض مجدد دارند.

او  با بیان اینکه ۱۲ درصد این ثبت نامی‌ها زنان هستند ادامه داد: خرداد امسال انتخابات شورای اسلامی شهر در خرم‌آباد به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرماندار خرم آباد همچنین گفت: کار بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت انجام و به هیات نظارت استان ارجاع شد که در نهایت هیات نظارت استان روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها را به فرمانداری خرم آباد اعلام کرد.

طولابی افزایش مشارکت داوطلبان شورا‌های شهری در مرکز لرستان را ۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: بستر‌های لازم برای برگزاری الکترونیک انتخابات آماده و مقدمات آن فراهم شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار