۳۵ دستگاه تبلت با کمک یکی از بانک‌های عامل استان و با حضور جمعی از مسئولان به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ۳۵ دستگاه تبلت با کمک یکی از بانک‌های عامل استان و با حضور جمعی از مسئولان به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

ملک‌محمد قربانپور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات نیکوکارانه قابل توجهی در استان انجام شده است و در این راستا نهاد‌های خیریه از جمله بنیاد برکت و کمیته امداد نقش فعالی داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


او افزود: در حوزه آموزشی و فرهنگی باید بیش از پیش کار کرد چرا که فراهم کردن زمینه‌های آموزش یکسان برای همگان از مهمترین مواردی است که به تحقق عدالت منجر می‌شود.

قربانپور با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌های درس، اضافه کرد: یکی از مهمترین زمینه‌ها برای تداوم آموزش دانش آموزان تامین گوشی هوشمند است که در این رابطه در استان اقدامات خوبی انجام شده است.

او، سرمایه انسانی را مهمترین دارایی کشور و استان دانست و گفت: در همین راستا باید استعداد‌ها را بشناسیم و کمک کنیم تا زمینه شکوفایی این استعداد‌ها فراهم شود.

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از تحت پوشش قرار داشتن ۴۳ هزار خانوار با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در استان اظهار داشت: این افراد بیش از ۱۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

او افزود: پارسال یک هزار و ۱۵۰ دستگاه تبلت وگوشی هوشمند در اختیار دانش‌آموزان استان قرار داده شد.

ملک پور از جمع‌آوری ۱۰۶ میلیارد تومان مشارکت مردمی در استان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این میزان کمک از طریق طرح‌های اکرام ایتام، جشن نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها و سایر طرح‌ها بوده است.

او همچنین از ایجاد ۲ هزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع ۲۰ هزار شغل خرد برای مددجویان استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار