۱۷۰ دستگاه تبلت خریداری و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری قرار داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری و یکی از بانک‌های عامل استان در راستای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های نیازمند امضا شد.

این تفاهم‌نامه همکاری با حضور علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد استان و مهرشاد شجاعی مدیر امور شعب بانک عامل استان به امضا رسید.


بیشتر بخوانید


علی ملک پور بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و توسعه آموزش آنلاین در مدارس و دانشگاه‌ها، نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به استفاده از تجهیزات الکترونیکی بیش از پیش احساس شد.

او افزود: براساس این تفاهم‌نامه ۱۷۰ دستگاه تبلت با مشارکت بانک سپه خریداری و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی قرار داده می‌شود.

ملک پور با اشاره به تأمین تجهیزات الکترونیکی برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال تحصیلی گفت: تاکنون ۱۱۵۰ دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل تبلت، گوشی هوشمند و لپ‌تاپ تهیه و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی قرار گرفته است.

او با اشاره به مشارکت مؤسسات خیریه و کمک‌های مردمی در راستای تأمین اعتبار خرید این تجهیزات خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین تجهیزات لازم، کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار