از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج هزار و ۲۸۹ بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج هزار و ۲۸۹ بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

او افزود: این بسته‌های مواد غذایی شامل کالا‌های اساسی با هزینه یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


ملک پور اضافه کرد: تهیه غذای گرم و افطاری ساده نیز از دیگر اهداف اجرای مرحله سوم پویش ایران همدل، اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان است.

او با شاره به اینکه هم‌اکنون ۵۷ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی استان فعال است ادامه داد: ۲۷۱ نفر شامل نیرو‌های داوطلب و امدادی در این آشپزخانه‌ها با رعایت اصول بهداشتی در حال خدمت هستند.

ملک پور گفت: از ابتدای ماه مبارک تاکنون بیش از ۴۸ هزار وعده غذای گرم و بیش از یک هزار وعده افطاری ساده تهیه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار