پارسال ۵۵۳ طرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با همکاری سپاه و بسیج سازندگی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال، ۵۵۳ طرح اشتغال ویژه مددجویان این نهاد با همکاری سپاه و بسیج سازندگی راه‌اندازی شد.

او افزود: ایجاد زمینه اشتغال مددجویان از رویکرد‌های مهم و سیاست‌های این نهاد است که پارسال با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی، ۵۵۳ طرح اشتغال ویژه مددجویان متقضای اشتغال راه‌اندازی شده است.


بیشتر بخوانید


ملک پور بابیان اینکه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کاریابی در استان از دیگر فعالیت‌های سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در زمینه خودکفایی مددجویان است اضافه کرد: پارسال ۱۱ مرکز نیکوکاری کاریابی در سراسر استان راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به حمایت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی از طرح‌های نوآورانه، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و تأمین و بهسازی فضای کسب و کار مددجویان گفت: در راستای ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان، مراحل حمایت از ۳ طرح نوآورانه مددجویان، تأمین و بهسازی ۱۴۷ فضای کسب و کار و غرفه بازار فروش محصولات تولیدی مددجویان اجرایی شده است.

ملک پور گفت: امسال نیز در راستای خودکفایی و توسعه کسب و کار مددجویان، طرح‌های اشتغال با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار