یکی از مسئولان جنبش حماس گفت که پس از غافلگیر شدن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از حملات مقاومت، او به دنبال اعلام پیروزی خیالی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مشیر المصری، یکی از مسئولان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، در مصاحبه با این شبکه اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از حملات مقاومت غالفگیر شده است.

او گفت: نتانیاهو تلاش می‌کند پیروزی خیالی را تبلیغ کند تا ناتوانی و شکست خود را در برابر ضربات و عملیات غافلگیرکننده مقاومت فلسطین پنهان کند. نتانیاهو در حال کشتن کودکان و زنان است.

این مسئول حماس افزود: صهیونیست‌ها باید بدانند که نتانیاهو جان آن‌ها را برای آینده جعلی سیاسی‌اش به خطر می‌اندازد. نبرد ”شمشیر قدس“ توانست معادلات جدیدی را در مدیریت نبرد با دشمن تحمیل کند. مقاومت همچنان سپری برای قدس و شمشیری در دست مردم و پناهگاهی برای همه فلسطینی‌ها، باقی خواهد ماند.

المصری خاطرنشان کرد: شرایط پس از این نبرد مانند قبل از آن نخواهد بود و اشغالگران نباید توانایی نظامی مقاومت را آزمایش کند. ذخایر راهبردی مقاومت، بزرگتر از چیزی است که تصور می‌کنند. ما برای نبرد طولانی و مستمر آماده هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دست خدا و دست ملت و یاران خدا در تمامی جهان یاری گر شماست
آخرین اخبار