نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هدف وی در وهله نخست توقف خشونت است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هدف نخست ما توقف خشونت بوده و مرحله بعدی بهبود روابط میان یهودیان و عرب‌ها در اسرائیلمتمرکز خواهد بود.

او در مصاحبه با شبکه «سی بی اس» همچنین مدعی شد: ما آرامش و امنیت را باز خواهیم گرداند و این، مسأله‌ای زمان بر است.

نتانیاهو در ادامه ادعا‌های خود تصریح کرد: دستاوردی که به دنبال تحقق آن هستیم، نجات جان اسرائیلی هاست. از این رو می‌خواهم که مراقب بوده و از دستورات پیروی کنید.

نتانیاهو در ادامه گفت و گوی خود خطاب به شبکه سی بی اس مدعی شد: امیدواریم عملیات ما مدت زیادی طول نکشد؛ اما حماس به ما در روز ملی مان با هزاران راکت حمله کرد. ساختمانی که دفاتر الجزیره و خبرگزاری آسوشیتد پرس در آن بود، هدفی کاملا مشروع بود.

او در ادامه ادعا‌های خود تصریح کرد: در صورتی که حماس تصور می‌کند می‌تواند راکت شلیک کند، سپس بنشیند و از مصونیت برخوردار باشد، این اشتباه است. من فکر می‌کنم هر کشوری می‌بایستی از خود دفاع کند و ما هر کاری را انجام می‌دهیم تا نظم و ایمنی را به شکلی بازدارنده برگردانیم.

او در ادامه ادعا‌های بی اساس خود با تروریستی خواندن حماس مدعی شد: ما در حال هدف قرار دادن یک سازمان تروریستی هستیم که شهروندان ما را هدف قرار می‌دهد و خود را در پشت غیر نظامیان مخفی کرده و از آن‌ها به عنوان سپر انسانی بهره می‌برد.

گفتنی است رسانه‌های خبری روز گذشته اعلام کردند رژیم صهیونیستی در جنایتی دیگر، با استفاده از پهپاد‌های خود، بار دیگر برج الجلاء که محل استقرار خبرنگاران بین المللی و آژانس‌های خبری جهانی است را بمباران کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار