رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان آمادگی برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محیطی سالم را اعلام کرد.

قاسم عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری امتحانی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه بصورت سراسری اعلام شده که امتحانات نهایی باید حضوری برگزار شوند، شرایط و امکانات را برای این مهم فراهم کردیم.

او با بیان اینکه همه شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی بطور کامل رعایت شده و با اطمینان خاطر اعلام می‌کنیم که والدین، همکاران و خود دانش آموزان هیچ نگرانی نداشته باشند، افزود: امتحانات پایه دوازدهم در ۵ حوزه با ۳۳۰ نفر و پایه نهم دوره اول متوسط در ۱۵ آموزشگاه و با ۵۵۰ دانش آموز برگزار خواهند شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، امتحان‌های همه مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و آنلاین و امتحان‌های پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهند شد، ضمن اینکه در حوزه‌های امتحانی پایگاه‌های سلامت به منظور غربالگری و پایش محیط حضور دارند، همچنین استفاده از ماسک، همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده و وسایل شخصی الزامی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.