مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: حوزه‌های امتحانی آماده برگزاری آزمون‌های نهایی هستند و در همه حوزه‌ها پایگاه سلامت و مراقبان سلامت مستقر شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی جوادی نژاد مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان بر اساس تجربه موفق پارسال در برگزاری امتحانات پایانی پایه دوازدهم و هم افزایی همه جانبه اعضای ستاد مقابله با کرونا و در راس آن‌ها فرماندار به والدین اطمینان می‌دهد که امسال نیز به بهترین شکل ممکن آزمون‌های پایانی پایه نهم و دوازدهم را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کند.

او با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر روند آماده سازی حوزه‌های امتحانی، بیان داشت: ۲ هزار دانش آموز پایه نهم و پایه دوازدهم در امتحانات پایانی در شهرستان باغملک شرکت خواهند کرد و بر این اساس حفظ سلامت دانش آموزان اولویت مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان است.

جوادی نژاد افزود: بیش از ۸۶ حوزه امتحانی آماده برگزاری امتحانات نهایی باغملک هستند و در همه این حوزه‌ها پایگاه سلامت و مراقبان سلامت مستقر هستند تا بر روند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کنند.  

مدیر آموزش و پرورش باغملک اظهار داشت: استقرار پایگاه‌های سلامت در همه حوزه ها؛ ضدعفونی و گندزدایی حوزه‌های امتحانی، استقرار مراقبین سلامت در حوزه‌ها و نظارت مستمر بازرسان شبکه بهداشت و درمان از جمله برنامه‌های متولیان برگزاری امتحانات در این حوزه است.

این مقام مسئول گفت: توصیه ما به والدین دانش آموزان این است که بستر لازم برای دانش آموزان خود مهیا کنند تا از فرصت باقیمانده برای آماده شدن جهت شرکت در آزمون‌های پایانی استفاده کنند تا بدون هیچ دغدغه‌ای در این آزمون‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.