میرفتاح گفت: موضوع پخش کتاب در شرایط کنونی فرمول‌های عجیب و غریبی پیدا کرده است.

منصوره میرفتاح شاعر، نویسنده و ترانه سرا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار کتاب جدیدش گفت: فعلاً کتاب جدیدی منتشر نکرده ام. قرار است برنامه‌ای در زمینه خط و زبان فارسی برای صدا و سیما تولید کنیم. همچنین برای انتشار مجموعه شعر جدیدم با یک ناشر صحبت کردم اما هنوز در زمینه پخش کتاب به توافق نهایی نرسیدیم.


بیشتر بخوانید


وی افزود: موضوع پخش کتاب در شرایط کنونی فرمول‌های عجیب غریبی پیداکرده است. باید در زمینه پخش کتاب با ناشر برای مجموعه شعر جدیدم به توافق برسم. مرحله تولید اثر بسیار آسان است در زمینه فرآیند پس از تولید آن با مشکلاتی مواجه هستیم. مقداری صبوری می‌کنیم برای اینکه شرایط شیوع کرونا در کشور بهتر شود.

این نویسنده ادامه داد: از جمعه هفته آینده کلاس‌هایی در زمینه داستان نویسی در آجودانیه برگزار می کنم. در این دورهمی که ۳۱ اردیبهشت ماه برگزارمی شود، فرآیند تدریس را معرفی می‌کنم. قرار است از آموزش تا مرحله انتشار کتاب و ترانه به هنرآموزان کمک کنم تا این مسیر را راحت‌تر بروند. گواهی معتبری هم از دانشگاه علمی کاربردی به آن‌ها می‌دهیم برای اینکه نشان دهد هم در زمینه تولید محتوا تخصص دارند هم بتوانند آثارشان را منتشرکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار