نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خدمات ۹۹ ساله جمعیت هلال احمر فراجناحی، فرا استانی و فرا کشوری بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خدمات ۹۹ ساله جمعیت هلال احمر فراجناحی، فرا استانی و فرا کشوری بوده است.


او به مقابله با حوادث اشاره کرد و ادامه داد: برخی برنامه ریزی‌ها برای پیشگیری از حوادث موثر و مهم بوده و اقداماتی در این خصوص انجام می‌شود، اما برخی حوادث قابل پیش بینی و غیرقابل پیشگیری است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پیشگیری از خسارت‌های جانی و مالی در حوادث آمادگی بالایی را می‌طلبد.


آیت الله خاتمی گفت: ارائه خدمات همگانی و عمومی خوب است که مهارت نیرو‌ها باید ارتقاء یابد که این مهم نیازمند بازبینی جدید، میدانی و عملیاتی است.


او افزود:  در کنار انتقال مسائل و مشکلات به مرکز باید در کنار آن راه حل و پیشنهادات نیز ارائه شود.


آیت الله خاتمی گفت: مدیری قوی و توانمند است تا سهم تخصیصی از مرکز به مجموعه را محقق کند و تنها به اعتبارات استانی اکتفا نکند و در شرایط سخت اقتصادی نیز باید تلاش‌  بیشتری صورت گیرد.

موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در سال آینده هلال احمر ایران ۱۰۰ ساله می‌شود و شعار این هفته یک قرن خدمات داوطلبانه، و شعار روز جهانی صلیب سرخ نیز خدمات داوطلبانه مثال زدنی، شکست ناپذیر و توقف نشدنی نامگذاری شد.

او افزود: پارسال  بیشترین فعالیت‌ها و خدمات پرسنل جمعیت هلال احمر استان زنجان در حوزه بیماری کرونا و عوارض ناشی از آن برای خانواده‌ها بود که قبل از شیوع کرونا در این استان آموزش نحوه مواجه با این ویروس را به شهروندان زنجانی آغاز کردیم.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خانواده‌های متأثر از بیماری کرونا بودند در حوزه حمایتی- معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین، نیکوکاران و داوطلبان و منابع داخلی و درآمدی هلال احمر توزیع سبد‌های غذایی و بهداشتی، کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز و برخی دارو‌های خاص در قالب ستاد کرونا برای بیماران ارائه شده است.


موسوی ادامه داد: برای واکیسناسیون نیرو‌های عملیاتی و امدادی و پرسنل هلال احمر علیه بیماری کرونا در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با آسودگی خاطر بیشتر خدمات رسانی را محقق کنیم.


او به آموزش‌های هلال احمر اشاره کرد و گفت: در شرایط کرونایی آموزش‌های هلال احمر تعطیل نشد و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پارسال ۳۰۰ هزار نفر از هلال احمر در بخش‌های امداد و نجات، حمایتی، معیشتی، دارویی، درمانگاه، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، آموزش خدمات دریافت کرده اند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره فراجناحی بوده ؟؟؟؟ همین مدیرعامل جدید متاسفانه اصلاح طلب و بی لیاقت؟؟؟