بیش از ۳ هزار میلیارد ریال سبد کالای معیشتی و بهداشتی در طرح کمک‌های مومنانه بین نیازمندان مازندرانی توزیع شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران گفت: بیش از ۳ هزار میلیارد ریال سبد کالای معیشتی و بهداشتی از فروردین ۱۴۰۰ تا کنون در قالب طرح کمک‌های مومنانه بین نیازمندان مازندرانی توزیع شد.

او افزود: این کمک‌ها شامل بسته‌های معیشتی، بهداشتی، کارت هدیه، لوازم التحریر و کالا‌های اساسی مصارف روزانه مانند برنج، روغن، حبوبات، رب، قند، شکر و چای که با مشارکت خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه حدود هزار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و توزیع شده است، به شیوع کرونا در کشور و تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد، حضور مقتدرانه بسیج در کنار مردم توانست همدلی را بین مردم ایجاد کند و کشور را از بحران‌ها نجات دهد.

سرهنگ مجیدی گفت: گام چهارم نهضت کمک مومنانه نیز به صورت محله محور در ماه مبارک رمضان با توزیع غذای گرم ادامه داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران ساخت مسکن محرومین و حمایت از بیماران کرونایی را نیز از دیگر اقدامات در اجرای طرح کمک‌های مومنانه برشمرد و گفت: این طرح جلوه‌هایی از ایثار، فداکاری و نوع دوستی مردم و خیران را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.